2004-2005 yılları sanırım hatırlamıyorum kralforumcu.com vardı işte o benimdi

daha öncesinde phpnuke vs.. zaman akıp gitti.
üyeliğim sanırım phpnuke yada phpbb taraflarında oldu;
zamanla smf vbullet vs.. derken buralardayız;
artık forumlar can çekiyor.
Hocam o dönemlerde de şu anki gibi 15 dk da host+domain alıp forum kurulumu basit miydi