R10 Üyelerinin ne kadar borcu var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Üyelerinin ne kadar borcu var?
45
●
1.686
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Üyelerinin ne kadar borcu var?
1
2
3
4
5
6
21-02-2026, 22:21:53
#1
oxytocine
Evet zehirli oku fırlattım kaçıyorum. benim 18 yaşımda x.xxx.xxx₺ tutarında maliye borcum var sizde durumlar nasıl
Konuyu okuyanlarla taksit kapatma günü mü yapsak ne yapsak her ay birinin taksidini toplaşıp kapatsak
21-02-2026, 22:22:47
#2
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
21-02-2026, 22:24:04
#3
DarkerVip
Milletin bana borcu var
21-02-2026, 22:24:19
#4
oxytocine
rabelscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
valla al bendende o kadar ama sorun yok düze çıkacağım bu sene
21-02-2026, 22:24:45
#5
ibrahimykr1
380 bin Türk lirası borcum var
Yaş 31
21-02-2026, 22:24:50
#6
oxytocine
rabelscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
benim borclar biraz karısık hocam size bile borcum vardır haberim olmayan hahakajdhsfjahsdfj
21-02-2026, 22:25:18
#7
berbedousluu
yaş 25 bir araba 2 laptop xxx.xxx birikim xxx.xxx borç
Allah herkese kolaylık sağlasın
21-02-2026, 22:25:22
#8
tiscali
Üyeliği durduruldu
R10'da devamli acilan konulardan bir tanesi yine açilmis..
Popüler olan "berbere ne kadar ödüyorsunuz'' konusuda çoktandir açilmiyor nedense, hayret..
21-02-2026, 22:25:25
#9
oxytocine
ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
380 bin Türk lirası
ertesi gün kalkıp kutlamak icin kredi cekilir hocam
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler