• 21-02-2026, 22:21:53
    #1
    Evet zehirli oku fırlattım kaçıyorum. benim 18 yaşımda x.xxx.xxx₺ tutarında maliye borcum var sizde durumlar nasıl

    Konuyu okuyanlarla taksit kapatma günü mü yapsak ne yapsak her ay birinin taksidini toplaşıp kapatsak
  • 21-02-2026, 22:22:47
    #2
    xpanel dünyanın en iyisi.
    18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
  • 21-02-2026, 22:24:04
    #3
    Milletin bana borcu var
  • 21-02-2026, 22:24:19
    #4
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
    valla al bendende o kadar ama sorun yok düze çıkacağım bu sene

  • 21-02-2026, 22:24:45
    #5
    380 bin Türk lirası borcum var
    Yaş 31
  • 21-02-2026, 22:24:50
    #6
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındayım xxx.xxx₺ tutarında bankaya borç var
    benim borclar biraz karısık hocam size bile borcum vardır haberim olmayan hahakajdhsfjahsdfj
  • 21-02-2026, 22:25:18
    #7
    yaş 25 bir araba 2 laptop xxx.xxx birikim xxx.xxx borç Allah herkese kolaylık sağlasın
  • 21-02-2026, 22:25:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    R10'da devamli acilan konulardan bir tanesi yine açilmis..
    Popüler olan "berbere ne kadar ödüyorsunuz'' konusuda çoktandir açilmiyor nedense, hayret..
  • 21-02-2026, 22:25:25
    #9
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    380 bin Türk lirası
    ertesi gün kalkıp kutlamak icin kredi cekilir hocam