• 21-02-2026, 22:25:31
    #10
    Cok sukur 0 tl
  • 21-02-2026, 22:26:00
    #11
    xpanel dünyanın en iyisi.
    oxytocine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim borclar biraz karısık hocam size bile borcum vardır haberim olmayan hahakajdhsfjahsdfj
    paramı ver mkalşsdfmlasdnfadsf
  • 21-02-2026, 22:26:29
    #12
    0₺ 🧿
  • 21-02-2026, 22:26:40
    #13
    oxytocine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ertesi gün kalkıp kutlamak icin kredi cekilir hocam
    Bu kadarlık yeter bitsin ondan sonra kutlama için çekilir
  • 21-02-2026, 22:28:02
    #14
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da devamli acilan konulardan bir tanesi yine açilmis..
    Popüler olan "berbere ne kadar ödüyorsunuz'' konusuda çoktandir açilmiyor nedense, hayret..
    aklımda hocam onuda açacağım haftaya hahahahah

    berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş 25 bir araba 2 laptop xxx.xxx birikim xxx.xxx borç Allah herkese kolaylık sağlasın
    allaha şükür benim tek birikim 1 araba 1 laptop bi dunya borc

    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    380 bin Türk lirası borcum var
    Yaş 31
    allah sabır versin hocam tutar fark etmeksizin borç stresi altında yaşamak çok zor

    XemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok sukur 0 tl
    hic olmadı bu biraz borc para ister misin? borcla yasamak psikoloji toparlıyor sınav adeta
  • 21-02-2026, 22:28:58
    #15
    cncresul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0₺ 🧿
    maşallah abim inşallah böyle devam eder nickten yola çıkarak cnc işi ile uğraştığınızı düşünüyorum bizde inşallah bu sene giriştik bu sektöre lazer kesim baskı vb. için bir dükkan açtık
  • 21-02-2026, 22:30:31
    #16
    oxytocine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşallah abim inşallah böyle devam eder nickten yola çıkarak cnc işi ile uğraştığınızı düşünüyorum bizde inşallah bu sene giriştik bu sektöre lazer kesim baskı vb. için bir dükkan açtık
    Allah utandırmasın 😊✋🏻
  • 21-02-2026, 22:31:57
    #17
    maddi borç yok. manevi borç çok.
  • 21-02-2026, 22:32:55
    #18
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maddi borç yok. manevi borç çok.
    allaha şükür bende manevi borçlarımı ödemeye çalışıyorum, ahını almış olabileceğim üzmüş olabileceğim herkesten helallik istedim elimden geldiğince akli erilliğimden bu yana salih amel işlemek için özen gösteriyorum