iyi fikir aslında eskiden çocukları, kadınları dilendirirlerdi şimdi bir tane şirket açıp onları sigortalı gösterip sokağa salacaksın. ciroya göre primde verirsen bu iş modeli uçar gider. isteyene sadece ciroya endeksli prim modeli de olur herşey yasal olacak. fişini, faturanı kesip kdv ni ödeyeceksin, kayıt dışı dilencilikle devletin uğradığı vergi kaybını düşünürsek ekonomiye büyük bir katkı sağlamış olur.
tek sıkıntı Nace koduna ne yazacakları gerçi yardım amaçlı para toplayan dernekler, vakıflar vs. de var onlar gibi hayır derneğine de dönüşebilirler.