sadece yaşlı bastonla yürüyen kişilere max 50 lira veriyorum. eğer suistimal ediyorlarsa haram zıkkım olsun.
sürekli gittiğim avm'nin önüne tezgah açmış allah rızası için bi ekmek parası diye yalvaran 35-40 yaşlarında bi adam var. her gördüğümde boka bakmış gibi suratına bakıyorum. bu adamın kalkıp çalışmama gibi bir engeli yok.