• 21-02-2026, 02:08:46
    #1
    Merhaba bi suçtan istinaf dosyayı bozdu ve mahkeme ön ödeme için tebligat göndermiş. 10 gün içinde ön ödeme miktarını yatırmam lazım fakat son iki gün hafta sonuna denk geliyor. Pazar günü bana verilen süre bitiyor.

    Şimdi kalan son iki günüm hafta sonuna denk geldiği için pazartesi bir hakkım var mı yoksa belirlenen süreyi aşmış oluyor muyum? Hafta sonları adliye veznesi açık değilmis.
  • 21-02-2026, 02:12:45
    #2
    Pazartesi gününe kadar hakkın var. Süreyi aşmış sayılmazsın Sürelerin son günü hafta sonu veya resmi tatile denk gelirse, süre tatili izleyen ilk iş günü mesai bitimine kadar uzar. Bu kural ceza yargılamasında da geçerlidir
  • 21-02-2026, 02:17:43
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi gününe kadar hakkın var. Süreyi aşmış sayılmazsın Sürelerin son günü hafta sonu veya resmi tatile denk gelirse, süre tatili izleyen ilk iş günü mesai bitimine kadar uzar. Bu kural ceza yargılamasında da geçerlidir
    İnşallah böyledir hocam ya, çok sağolun 🫶
  • 21-02-2026, 02:19:43
    #4
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah böyledir hocam ya, çok sağolun 🫶



    Rica ederim, gönlün rahat olsun 🙏
    Bu konuda uygulama çok nettir hafta sonuna denk gelen süreler ilk iş gününe uzar. Pazartesi yatırman süresinde kabul edilir.
    Pazartesi sabah öde, dekontu sakla. İçin rahat etsin diye aynı gün dosyana işlendiğini de kontrol edersen tamamen tamamdır.
    İnşallah sorunsuz kapanır, geçmiş olsun
  • 21-02-2026, 02:20:41
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, gönlün rahat olsun 🙏
    Bu konuda uygulama çok nettir hafta sonuna denk gelen süreler ilk iş gününe uzar. Pazartesi yatırman süresinde kabul edilir.
    Pazartesi sabah öde, dekontu sakla. İçin rahat etsin diye aynı gün dosyana işlendiğini de kontrol edersen tamamen tamamdır.
    İnşallah sorunsuz kapanır, geçmiş olsun
    Çok sağolun hocam 🙏