Merhaba bi suçtan istinaf dosyayı bozdu ve mahkeme ön ödeme için tebligat göndermiş. 10 gün içinde ön ödeme miktarını yatırmam lazım fakat son iki gün hafta sonuna denk geliyor. Pazar günü bana verilen süre bitiyor.

Şimdi kalan son iki günüm hafta sonuna denk geldiği için pazartesi bir hakkım var mı yoksa belirlenen süreyi aşmış oluyor muyum? Hafta sonları adliye veznesi açık değilmis.