Bir saat önceki yağmurda evimin önü göl oldu. Arabayı 1 dk ile kurtardım güvenli bölgeye çektim. Her yağmurda aralıksız göl oluyor.
Adana büyk bir köy derler. Kesinlikle öyle
Adananın sıkıntılı yönetimi
17
●676
- 13-02-2026, 09:41:12Dayı sen ne anlatıyon ya çık şu forumdan 🤣🤣🤣Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2026, 10:32:46Adana da şuan da büyük bir yol çalışması olduğu için trafik çok yoğun kasım gürlek köprüsünün yıkılıp tekrar yapılması trafik için yoğunluk olmasına neden oluyor. Menderes tarafı kapalı çünkü orda da tadilat var.
Hızlı tren çalışması olduğu için o kısımda kapalı trafik akışı farklı bölgelerden sürüyor.
Yani kısaca Adana eski adana değil gezilecek yerleri değil olumsuzlukları yazmışsınız.
İyi forumlar.
- 13-02-2026, 15:19:46Maalesef adanamız yıllardır böyle yapılan güezl şeyler var ama sadece o ilçeye yapılıyor mesela ilçe yönetimleride çok önemli mesela ben X ilçesindeyim ama B ilçesinde DErs kafeler var sadece ders çalışmak için B ilçesine gitmem lazım ayrıyeten ulaşımda adanada oldukça pahalı otobüs sivil olarak 40-50 lira para istiyor her binmeye akıl alır gibi değil adananın çok eksiği var her yönden...ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2026, 15:21:32Hocam Yüreğir Sarıçam taraflarını gezmenizi tavsiye ederim bazı yerler yaşanacak gibi değil siz çukurovada - seyhanda yaşıyorsanız yine iyi oralar gezilecek görülecek yerleri çok ama adanaya el atmaları gerek büyük köy gibi birşeyArmerian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çarşı adanada en son gezilecek yerlerden zorunda kalmadıkça asla asla gidilmeyecek biryer.. Bizim ora için tabirimiz var afederseniz "Adananın g*t deliği" diye geçer...ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-02-2026, 15:59:323 aydır hapisteydi hocam. 6 yıldır buradayım. Büyük her yağmurda benzer sorun.kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle