• 13-02-2026, 00:24:05
    #10
    Bir saat önceki yağmurda evimin önü göl oldu. Arabayı 1 dk ile kurtardım güvenli bölgeye çektim. Her yağmurda aralıksız göl oluyor.

    Adana büyk bir köy derler. Kesinlikle öyle
  • 13-02-2026, 00:27:14
    #11
    .best ONE 🏆
    altyapı büyük sorun, tek belediye başkanına yük bindirmek olmaz önceki başkanlara da bir sormak lazım. Ayrıca başkanı hapisteydi. sahipsiz adana dedikleri bu olsa gerek..
  • 13-02-2026, 09:29:43
    #12
    beğenmiyorsan yallah bursana geri dön
  • 13-02-2026, 09:41:12
    #13
    Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beğenmiyorsan yallah bursana geri dön
    Dayı sen ne anlatıyon ya çık şu forumdan 🤣🤣🤣
  • 13-02-2026, 10:32:46
    #14
    Kurumsal PLUS
    Adana da şuan da büyük bir yol çalışması olduğu için trafik çok yoğun kasım gürlek köprüsünün yıkılıp tekrar yapılması trafik için yoğunluk olmasına neden oluyor. Menderes tarafı kapalı çünkü orda da tadilat var.
    Hızlı tren çalışması olduğu için o kısımda kapalı trafik akışı farklı bölgelerden sürüyor.
    Yani kısaca Adana eski adana değil gezilecek yerleri değil olumsuzlukları yazmışsınız.

    İyi forumlar.
  • 13-02-2026, 15:19:46
    #15
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gündür Adana’dayım ben böyle bir şehir ilk defa gördüm. Doğasıyla , özüyle on numara şehir ama yönetimi çok tuhaf.

    Bitmeyen yollar
    Çukurlu asfaltlar
    Bozuk çalışmayan trafik lambaları
    Yağmurda 100 metre de bir su birikintileri ( az buz değil görseniz göl olmuş sanki )

    başkanı en son hapise girmişti şuan yönetimi ne durumda ? Adana’da yaşayanlar Adana’nın yönetimini beğeniyor mu ?
    Maalesef adanamız yıllardır böyle yapılan güezl şeyler var ama sadece o ilçeye yapılıyor mesela ilçe yönetimleride çok önemli mesela ben X ilçesindeyim ama B ilçesinde DErs kafeler var sadece ders çalışmak için B ilçesine gitmem lazım ayrıyeten ulaşımda adanada oldukça pahalı otobüs sivil olarak 40-50 lira para istiyor her binmeye akıl alır gibi değil adananın çok eksiği var her yönden...
  • 13-02-2026, 15:21:32
    #16
    Armerian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana da şuan da büyük bir yol çalışması olduğu için trafik çok yoğun kasım gürlek köprüsünün yıkılıp tekrar yapılması trafik için yoğunluk olmasına neden oluyor. Menderes tarafı kapalı çünkü orda da tadilat var.
    Hızlı tren çalışması olduğu için o kısımda kapalı trafik akışı farklı bölgelerden sürüyor.
    Yani kısaca Adana eski adana değil gezilecek yerleri değil olumsuzlukları yazmışsınız.

    İyi forumlar.
    Hocam Yüreğir Sarıçam taraflarını gezmenizi tavsiye ederim bazı yerler yaşanacak gibi değil siz çukurovada - seyhanda yaşıyorsanız yine iyi oralar gezilecek görülecek yerleri çok ama adanaya el atmaları gerek büyük köy gibi birşey





    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi öyle hocam

    Çarşı zaten ayrı bir dünya hocam Hindistan gibi
    çarşı adanada en son gezilecek yerlerden zorunda kalmadıkça asla asla gidilmeyecek biryer.. Bizim ora için tabirimiz var afederseniz "Adananın g*t deliği" diye geçer...
  • 13-02-2026, 15:59:32
    #17
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altyapı büyük sorun, tek belediye başkanına yük bindirmek olmaz önceki başkanlara da bir sormak lazım. Ayrıca başkanı hapisteydi. sahipsiz adana dedikleri bu olsa gerek..
    3 aydır hapisteydi hocam. 6 yıldır buradayım. Büyük her yağmurda benzer sorun.
  • 13-02-2026, 16:16:53
    #18
    Birde Antalyayı görün siz