kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altyapı büyük sorun, tek belediye başkanına yük bindirmek olmaz önceki başkanlara da bir sormak lazım. Ayrıca başkanı hapisteydi. sahipsiz adana dedikleri bu olsa gerek..
3 aydır hapisteydi hocam. 6 yıldır buradayım. Büyük her yağmurda benzer sorun.