ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gündür Adana’dayım ben böyle bir şehir ilk defa gördüm. Doğasıyla , özüyle on numara şehir ama yönetimi çok tuhaf.

Bitmeyen yollar
Çukurlu asfaltlar
Bozuk çalışmayan trafik lambaları
Yağmurda 100 metre de bir su birikintileri ( az buz değil görseniz göl olmuş sanki )

başkanı en son hapise girmişti şuan yönetimi ne durumda ? Adana’da yaşayanlar Adana’nın yönetimini beğeniyor mu ?
Maalesef adanamız yıllardır böyle yapılan güezl şeyler var ama sadece o ilçeye yapılıyor mesela ilçe yönetimleride çok önemli mesela ben X ilçesindeyim ama B ilçesinde DErs kafeler var sadece ders çalışmak için B ilçesine gitmem lazım ayrıyeten ulaşımda adanada oldukça pahalı otobüs sivil olarak 40-50 lira para istiyor her binmeye akıl alır gibi değil adananın çok eksiği var her yönden...