ilk duruşmada genelde karar açıklanmıyormuş ancak bu gece uyku yok sanırım bana, talimat dosyası ile ifade verdiğim için tekrar mahkemeye gitmeme gerek yokmuş, haliyle uyaptan takip edeceğim sadece
konu bu : https://www.r10.net/off-topic/442659...r-misiniz.html
Yarın sabah 14. ağır cezada mahkemem var ...
20
●2.102
- 11-02-2026, 21:43:17hocam ben bizzat arayıp sordum da talimat ile ifade verdiğin için gelmene gerek yok dediler yoksa ben bizzat gidecektimAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2026, 21:46:25Vodafon her şey yanımda da mağazam var 2022 de çalıntı kartla 2 kişi dolandırılmiş mağaza sözleşmesinde adım var diye gitmişler beni dava etmişler
1 yıldır bununla ugraşiyorum o kadar sçama ki ifade de ne kadar anlatsamda ben satış yapiyorum ticaret yapiyorum boş en son savcı beraatimi istemiş diğeri muallakta çok saçma olaylar yaşiyoruz - 11-02-2026, 21:46:561. Si
Adam öldürmediysen
Tecavüz yoksa
Hiç takma hatta git 2 kırmızı birazda çerez cips al işine gücüne bak
Katiller 7-8 sene yatıyor bu ülkede önemli değil yani...
2. Bize ne
3. Sü psikolojin bozulmuş yanında olacak bişey olmaz falan filan diyecek birine ihtiyacın var gibi "çok beklersin"
4. Ve son olarak uyuşturucu yaralama darp yada dolandırıcılık falan tarzında birşeyse
Yine takma 2-3 ay yatar sonra denetim seminer imzaya gidip gelme falan yaparsın korkma boşuna...sonra madem korkuyon niye yaptın derler... - 11-02-2026, 21:51:56sizene olabilir ama bu tür olaylar yüzünden sorun yaşayan bir çok kullanıcı var forumda onlara bu konuyu açarak sonuç bildirmek için açtım bu konuyu birazda, kavga etmeye yer mi arıyorsunuz anlamıyorum, psikolojim elbet bozulacak neyin ne olduğu belli değil, ama sizin daha bozuk gibi geldi banaROQ33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle