• 11-02-2026, 21:35:58
    #1
    Platin üye
    ilk duruşmada genelde karar açıklanmıyormuş ancak bu gece uyku yok sanırım bana, talimat dosyası ile ifade verdiğim için tekrar mahkemeye gitmeme gerek yokmuş, haliyle uyaptan takip edeceğim sadece


    konu bu : https://www.r10.net/off-topic/442659...r-misiniz.html
  • 11-02-2026, 21:38:37
    #2
    Gitmeni öneririm, son sözün bile kararı değiştirir. Gitmemezlik yapma, cezayı verip geçebilirler.
  • 11-02-2026, 21:39:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam bir şey olacağını sanmıyorum.
  • 11-02-2026, 21:40:04
    #4
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-02-2026, 21:40:46
    #5
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-02-2026, 21:43:17
    #6
    Platin üye
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmeni öneririm, son sözün bile kararı değiştirir. Gitmemezlik yapma, cezayı verip geçebilirler.
    hocam ben bizzat arayıp sordum da talimat ile ifade verdiğin için gelmene gerek yok dediler yoksa ben bizzat gidecektim
  • 11-02-2026, 21:46:25
    #7
    HesapSatis.com.tr
    Vodafon her şey yanımda da mağazam var 2022 de çalıntı kartla 2 kişi dolandırılmiş mağaza sözleşmesinde adım var diye gitmişler beni dava etmişler
    1 yıldır bununla ugraşiyorum o kadar sçama ki ifade de ne kadar anlatsamda ben satış yapiyorum ticaret yapiyorum boş en son savcı beraatimi istemiş diğeri muallakta çok saçma olaylar yaşiyoruz
  • 11-02-2026, 21:46:56
    #8
    1. Si
    Adam öldürmediysen
    Tecavüz yoksa
    Hiç takma hatta git 2 kırmızı birazda çerez cips al işine gücüne bak
    Katiller 7-8 sene yatıyor bu ülkede önemli değil yani...
    2. Bize ne
    3. Sü psikolojin bozulmuş yanında olacak bişey olmaz falan filan diyecek birine ihtiyacın var gibi "çok beklersin"
    4. Ve son olarak uyuşturucu yaralama darp yada dolandırıcılık falan tarzında birşeyse
    Yine takma 2-3 ay yatar sonra denetim seminer imzaya gidip gelme falan yaparsın korkma boşuna...sonra madem korkuyon niye yaptın derler...
  • 11-02-2026, 21:51:56
    #9
    Platin üye
    ROQ33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Si
    Adam öldürmediysen
    Tecavüz yoksa
    Hiç takma hatta git 2 kırmızı birazda çerez cips al işine gücüne bak
    Katiller 7-8 sene yatıyor bu ülkede önemli değil yani...
    2. Bize ne
    3. Sü psikolojin bozulmuş yanında olacak bişey olmaz falan filan diyecek birine ihtiyacın var gibi "çok beklersin"
    4. Ve son olarak uyuşturucu yaralama darp yada dolandırıcılık falan tarzında birşeyse
    Yine takma 2-3 ay yatar sonra denetim seminer imzaya gidip gelme falan yaparsın korkma boşuna...sonra madem korkuyon niye yaptın derler...
    sizene olabilir ama bu tür olaylar yüzünden sorun yaşayan bir çok kullanıcı var forumda onlara bu konuyu açarak sonuç bildirmek için açtım bu konuyu birazda, kavga etmeye yer mi arıyorsunuz anlamıyorum, psikolojim elbet bozulacak neyin ne olduğu belli değil, ama sizin daha bozuk gibi geldi bana