ilk duruşmada genelde karar açıklanmıyormuş ancak bu gece uyku yok sanırım bana, talimat dosyası ile ifade verdiğim için tekrar mahkemeye gitmeme gerek yokmuş, haliyle uyaptan takip edeceğim sadece
konu bu :
https://www.r10.net/off-topic/442659...r-misiniz.html