• 11-02-2026, 12:03:29
    #10
    ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎
  • 11-02-2026, 12:08:04
    #11
    Değerlendiremiyoruz.
    Şansa millet altın aldı yükseldi.
    Bir yerde oda tıkanıp senelerce düz devam edecek.
    Ama uzun vade altın en az 2 sene ellemem diyorsan.

    Son 3 yıldır para yakma politikası uyguluyorlar , altın bu işi biraz bozdu. Altın yükselmeseydi baya halkın parasını sağlam yakacaklardı.
  • 11-02-2026, 12:10:06
    #12
    ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gram altın çeyrek altın felan yok mu yoksa hiç farketmez mi
    Hocam yatırımlık alacağınız için 24 Ayar Gram işçilik maliyeti azdır. Çeyrek reşat tam onlarda işçilik maliyeti ve makas daha yüksek
  • 11-02-2026, 12:37:29
    #13
    Gold üye
    %20 altın %10 gümüş %20 bist hisselerinden oluşan fonlar (hisse değil hisse senedi fonu )