Değerlendiremiyoruz.
Şansa millet altın aldı yükseldi.
Bir yerde oda tıkanıp senelerce düz devam edecek.
Ama uzun vade altın en az 2 sene ellemem diyorsan.
Son 3 yıldır para yakma politikası uyguluyorlar , altın bu işi biraz bozdu. Altın yükselmeseydi baya halkın parasını sağlam yakacaklardı.