• 01-10-2009, 17:37:58
    #1
    Mario Allah Belanı Versin Kızı Ne Hale Getirmişssin. Son günlerde hiç bu kadar gülmemiştim. Allah akıl fikir versin bunlara.

    Mario'ya kızıp ağlayan kız
  • 01-10-2009, 18:09:06
    #2
    Bende önemli bişey var sandım. İzledim gülmekten koptum az daha yere düşüyodum... Kız çok garip, normal değil...
  • 01-10-2009, 18:15:23
    #3
    bu ne yaaa hakkı var kzın be bende küçükken ilkokul çağında mario 8-3 8-4 nü geçene kadar sabahı etmiştim ailem düğüne davetliydi

    gitti hadi olm kalk ateri başından dediler yok siz gidin ben gelmiycem deyip sabaha kadar geçmeye çalışmıştım sabah bitirdim bitirmesine ama okuldada derste bolcana uyudum

    aklıma o geldi şimdi hey gidi günler hey
  • 01-10-2009, 19:00:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hehe kız Harbi tutulmuş Yerim Onu
  • 01-10-2009, 19:07:09
    #5
    Bende dolandırıcılık olayı felan zannetmiştim gülmekten kırıldım
  • 01-10-2009, 19:29:56
    #6
    yok böyle bişey...
  • 01-10-2009, 19:32:58
    #7
    ıspanak yememiş öyle hafif kalmış
  • 01-10-2009, 19:37:39
    #8
    Psikopatmı böyle insanlar ?
    Çocuklarını ağlarken görmek snaırım zevk veriyor bunlara.
    Bence hiç komik değil, saçma sapan birşey,
    İnsanımız video koymak için ne yapacağını şaşırmış, çocuğunun ağlaması bir insana nasıl komik gelebilirki
  • 01-10-2009, 19:47:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kız aşırı şımarık