bu ne yaaa hakkı var kzın be bende küçükken ilkokul çağında mario 8-3 8-4 nü geçene kadar sabahı etmiştim ailem düğüne davetliydi

gitti hadi olm kalk ateri başından dediler yok siz gidin ben gelmiycem deyip sabaha kadar geçmeye çalışmıştım sabah bitirdim bitirmesine ama okuldada derste bolcana uyudum

aklıma o geldi şimdi hey gidi günler hey