Konu
Mario Allah Belanı Versin Kızı Ne Hale Getirmişssin.
01-10-2009, 18:15:23
#3
asksizajan
bu ne yaaa
hakkı var kzın be bende küçükken ilkokul çağında mario 8-3 8-4 nü geçene kadar sabahı etmiştim ailem düğüne davetliydi
gitti hadi olm kalk ateri başından dediler yok siz gidin ben gelmiycem deyip sabaha kadar geçmeye çalışmıştım sabah bitirdim bitirmesine ama okuldada derste bolcana uyudum
aklıma o geldi şimdi hey gidi günler hey