Kaç yıl geçmiş durum hala aynı. Ads ile daha ucuza indirme sağlanabiliyorken niye indirme hizmeti alalım ki hala anlamış değilim. Üstelik reklamdan gelenler daha gerçek kullanıcı çünkü onlar kullanmak için indiriyor, indirme hizmetinde kullanım yok. Saçma sapan bir olay.
https://www.r10.net/android-ios-uygu...li-olmasi.html
indirme hizmetlerinin saçmalığı
2
●136
- 07-02-2026, 12:17:53İndirme hizmetinde istenirse birkaç gün silinmemesi sağlanabilir ama kullanım ve fiyat konusunda birşey diyemem reklamdan gelende kullanmadan silebilir sonuçta biz görev sitesine ekleyince uygulamayı açıp 5dk zaman geçirip resim atmasını ondan sonra yorum yazmasını istiyoruz