Kaç yıl geçmiş durum hala aynı. Ads ile daha ucuza indirme sağlanabiliyorken niye indirme hizmeti alalım ki hala anlamış değilim. Üstelik reklamdan gelenler daha “gerçek” kullanıcı çünkü onlar kullanmak için indiriyor, indirme hizmetinde kullanım yok. Saçma sapan bir olay.

https://www.r10.net/android-ios-uygu...li-olmasi.html