İş Avukat var mı TOKİ ev çıktı fındık düştü 13 Ocak da 11 kez ameliyat oldum 2 ton fındık tüccar da bekliyor işin ilginç yanı 1.5 ayda 200 TL den 350 çıkan fındık çakıldı 2008 lise 3 sonu yazın başlayıp 6 ameliyat oldum Bey'in de şant diye makina var yıllar sonra öğrendim ki o doktor ve 30 dan fazla doktor Kartal eğitim araştırma da yargılanmış ama biz lüzumsuz ameliyat etmedik diyip yırtılmışlar 3.5 yıldır çalıştım iş yeri hasta bakım evinde çalışıyorum 5 kez ameliyat oldum 2022 temmuz iş başı 2023 ramazan İlk ameliyat 7 2024 de ramazan başı ortasında iki ameliyat enfeksiyon kapmışım 8&9 2025 ramazan da gündüz alın dedik müdüre ramazan sonuna doğru doktor gittim iyisin dedi bunu duyan müdür gece aldı bu seferde iş yerinde 16 gece vardiyası da ambulans ile hastaneye kaldırıldım işten gittim dağir e devlet de bişi yok 2025 Aralık da kontrol gittim mr tomografi falan çekmişti doktor ultrason da görmek istedi Ocak 13 ultrason sırası aldım fakülteye kar yağdı diye işten çıkıp akşam teyzemlere yatıya gittik gerisini hatırlamıyorum sabah kendimden geçmişim hastane gidip kusunca doktorlar apar topar ameliyat almışlar toplam 11 etti şuan raporu devam ediyor geçen pazartesi günü ölüyorum sandım apar topar Çarşamba devlet gittim koluma sancı vuruyor karnım da dikiş yerine Ağrı var dedim yatıştırıcı bişi verin dedim vermedi senin rahatsız edebilir dedi biraz serum iğne ile yatıştı ben 5 vakit kılıyorum günahlarım var diyorum ondandır ama insanlar bakıyorum benden kötüsü evlenip çoluk çocuğa karışıp maddi olarak iyi bende de daha evlilik Yok konuşma bile Yok bıktım artık diyorum bazen namaz da kılıyorum bu sene oruç tutup tutmamak da kararsızım onda bile çocukluktan beri tutarım ameliyatlar vs hariç anlamadım gitti ve bu gün uyuyamıyorum 1000 lik hap içtim şuan mışıl mışıl uyumak gerekirken bile bu sorun mu var yine diye kendi kendime düşünüyorum kusura bakmayın Biraz içimi döktüm
Not 2008 de İstanbul da ki doktor sebep olan halalar tekrar ona gidelim diyorlar hayatımı ağlattı birde gülüyorlar not kendileri de covit aşısı olmadı biri özellikle
Merhaba arkadaşlar konuyu güncel yapıyorum raporlar sonrası yıllık izinler kullanıp ücretsiz izin vs kullanıp tekrar işe başladım işe başladım sırada bazı çalışanlar işten çıkarma var seni de çıkarırlar vs dedi ama müdürle konuştuk tamam dedik bana teklifi 50 Bin TL al imza at git oldu bende kabul etmedim devam ediyordum ama işi zora sokuyorlar daha dün işe girenler ezmeye çalışıyor müdür bu gün ki vardiya da yeni ay çizelgesi de beni yine bez katına yazmışlar direk patron bayan yazdım konuşurum dedi ama artık dayanamıyorum iş de bazı toplantılar yaptılar imzalar attırdılar sonra çok değiştiler toplantıları da iş de başınıza bişi gelse biz bildirmek zorundayız vs dediler bu işe gireli ameliyatlar tekrar ediyor 2025 de 16 saatlik vardiya da iken gece ambulans ile hastaneye kaldırıldım e devlet de görünmüyor iş kazası olarak vermemişler ben sırf işsiz kalmamak köy yerinde iş Yok dayı olmayınca işe de almıyorlar vs diye sabrediyorum ama artık dayanamıyorum vücut kaldırmadı sürekli tekrar ediyor ameliyatlar not rapor yok ama tüm ameliyat dökümleri vs var elimde sayfalarca
11 ameliyat TOKİ ev çıktı fındık düştü
4
●452
- 01-06-2026, 04:41:01Güncel iş Avukat var mı Merhaba arkadaşlar konuyu güncel yapıyorum raporlar sonrası yıllık izinler kullanıp ücretsiz izin vs kullanıp tekrar işe başladım işe başladım sırada bazı çalışanlar işten çıkarma var seni de çıkarırlar vs dedi ama müdürle konuştuk tamam dedik bana teklifi 50 Bin TL al imza at git oldu bende kabul etmedim devam ediyordum ama işi zora sokuyorlar daha dün işe girenler ezmeye çalışıyor müdür bu gün ki vardiya da yeni ay çizelgesi de beni yine bez katına yazmışlar direk patron bayan yazdım konuşurum dedi ama artık dayanamıyorum iş de bazı toplantılar yaptılar imzalar attırdılar sonra çok değiştiler toplantıları da iş de başınıza bişi gelse biz bildirmek zorundayız vs dediler bu işe gireli ameliyatlar tekrar ediyor 2025 de 16 saatlik vardiya da iken gece ambulans ile hastaneye kaldırıldım e devlet de görünmüyor iş kazası olarak vermemişler ben sırf işsiz kalmamak köy yerinde iş Yok dayı olmayınca işe de almıyorlar vs diye sabrediyorum ama artık dayanamıyorum vücut kaldırmadı sürekli tekrar ediyor ameliyatlar not rapor yok ama tüm ameliyat dökümleri vs var elimde sayfalarca