Güncel iş Avukat var mı Merhaba arkadaşlar konuyu güncel yapıyorum raporlar sonrası yıllık izinler kullanıp ücretsiz izin vs kullanıp tekrar işe başladım işe başladım sırada bazı çalışanlar işten çıkarma var seni de çıkarırlar vs dedi ama müdürle konuştuk tamam dedik bana teklifi 50 Bin TL al imza at git oldu bende kabul etmedim devam ediyordum ama işi zora sokuyorlar daha dün işe girenler ezmeye çalışıyor müdür bu gün ki vardiya da yeni ay çizelgesi de beni yine bez katına yazmışlar direk patron bayan yazdım konuşurum dedi ama artık dayanamıyorum iş de bazı toplantılar yaptılar imzalar attırdılar sonra çok değiştiler toplantıları da iş de başınıza bişi gelse biz bildirmek zorundayız vs dediler bu işe gireli ameliyatlar tekrar ediyor 2025 de 16 saatlik vardiya da iken gece ambulans ile hastaneye kaldırıldım e devlet de görünmüyor iş kazası olarak vermemişler ben sırf işsiz kalmamak köy yerinde iş Yok dayı olmayınca işe de almıyorlar vs diye sabrediyorum ama artık dayanamıyorum vücut kaldırmadı sürekli tekrar ediyor ameliyatlar not rapor yok ama tüm ameliyat dökümleri vs var elimde sayfalarca