6 Şubat Depremi Saygıla Anıyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
6 Şubat Depremi Saygıla Anıyoruz
2
●
116
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
6 Şubat Depremi Saygıla Anıyoruz
05-02-2026, 19:28:38
#1
obisa
Selamlar büyük deprem te hayatını kaybeden vatandaşlarımızı saygıyla anıyorum 🙏🏻 (malesef bugünü takvimde resmi olarak ilan etmediler)
05-02-2026, 19:36:27
#2
real2018
Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin. 🤲
05-02-2026, 19:40:44
#3
ibrahimykr1
Allah rahmet eylesin. Hiç bir zaman unutmayacağız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler