• 05-02-2026, 19:28:38
    #1
    Selamlar büyük deprem te hayatını kaybeden vatandaşlarımızı saygıyla anıyorum 🙏🏻 (malesef bugünü takvimde resmi olarak ilan etmediler)
  • 05-02-2026, 19:36:27
    #2
    Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin. 🤲
  • 05-02-2026, 19:40:44
    #3
    Allah rahmet eylesin. Hiç bir zaman unutmayacağız.