Konu
6 Şubat Depremi Saygıla Anıyoruz
05-02-2026, 19:28:38
#1
obisa
Selamlar büyük deprem te hayatını kaybeden vatandaşlarımızı saygıyla anıyorum 🙏🏻 (malesef bugünü takvimde resmi olarak ilan etmediler)