• 02-02-2026, 22:54:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Üzücü bir olayda olsa, 5 dakika sonra aklıma onunla ilgili bir komik espiri geliyor hemen. Çok ciddi konular olmadıkça kimseye karşı ciddi olamıyorum. Sizce bu durumun ne gibi olumsuz etkileri olabilir üzerimde.
  • 02-02-2026, 22:55:46
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Mizah, üzücü ya da zorlayıcı durumlarla başa çıkmanın bir yolu olabilir, hatta zihnin kendini koruma refleksi olarak da görülebilir.
  • 02-02-2026, 22:56:19
    #3
    Bu kadar goygoya vurursan, çok ciddiye alınmama sorunu olabilir.
    Bir yandan da neşe katar daha uzun ve mutlu yaşarsın.
    Cem Yılmaz olabilirsin.
    Şafak Sezer gibi düşünebilirsin.
    Ata Demirer gibi pozitif yaşarsın.
    Çok sıkıntı değil ama çokta iyi bir şey değil.
  • 02-02-2026, 22:57:01
    #4
    Daha ne istiyorsunuz. Millet o kafayı yaşamak için neler yapıyor😀
  • 02-02-2026, 23:00:25
    #5
    Hiçbir olumsuz etkisi olmaz. Bu sizin savunma mekanizmanız. Bedeniniz olaylara, durumlara karşı bir yöntem geliştirerek kendini güvence altına almış. Başkalarını umursamanın bir anlamı yok, sonuçta herkes kendi hayatını yaşıyor. Başkalarının sizin için biçtiği kalıp, sizi rahatsız eder, kendi benliğinize uygun kalıbı yine kendiniz şekillendirirseniz mutlu ve üretken kalırsınız. Diğer türlü kişiliksiz ve mutsuz olursunuz.
  • 02-02-2026, 23:00:42
    #6
    hepsi fakirlikten hocam.
  • 02-02-2026, 23:01:28
    #7
    Bunun sebebi %99 ağır depresyon mutlaka bir uzmanla görüş
  • 02-02-2026, 23:01:52
    #8
    Hocam aynı durum bende de var.
    Nenem öldü cenazede şakaya vuruyordum.
    Ama kötü düşünmekten şakaya vurmak daha iyidir.
  • 02-02-2026, 23:04:49
    #9
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı durum bende de var.
    Nenem öldü cenazede şakaya vuruyordum.
    Ama kötü düşünmekten şakaya vurmak daha iyidir.
    İkisi de aynı şekilde sorun