Herşeyi şakaya vuruyorum 😔 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herşeyi şakaya vuruyorum 😔
10
●
326
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herşeyi şakaya vuruyorum 😔
1
2
02-02-2026, 23:29:21
#10
muskmedya
︎︎⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀⠀ ⠀ ⠀︎ ︎⠀ ⠀
02-02-2026, 23:51:29
#11
Ertoo
O sorun bendede var gerçekten özelikle işle alakalı konularda yaptığım aşırı ciddi hataları söylüyor patron ama ben gülüyorum ve bunu ciddi ciddi bilerek yapmıyorum yane şuan gülesim geldi o derece
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler