Hiçbir olumsuz etkisi olmaz. Bu sizin savunma mekanizmanız. Bedeniniz olaylara, durumlara karşı bir yöntem geliştirerek kendini güvence altına almış. Başkalarını umursamanın bir anlamı yok, sonuçta herkes kendi hayatını yaşıyor. Başkalarının sizin için biçtiği kalıp, sizi rahatsız eder, kendi benliğinize uygun kalıbı yine kendiniz şekillendirirseniz mutlu ve üretken kalırsınız. Diğer türlü kişiliksiz ve mutsuz olursunuz.