İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı durum bende de var.
Nenem öldü cenazede şakaya vuruyordum.
Ama kötü düşünmekten şakaya vurmak daha iyidir.
İkisi de aynı şekilde sorun