• 30-01-2026, 22:49:07
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sabır ve azim hocam her şey zamanla olur.
  • 30-01-2026, 22:50:14
    #30
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    160 tl den gümüş aldım asgari ücret çalışıyorum film izler gibi izliyorum para eridi duman oluyor.

    Maaşı bağlamıştım pişmanım fena gaza geldim. YTD değildir. Ben battım galiba

    1 yıl beklerim panik yapmiyim gaza gelmiştim de. Rica etsem dalga geçmeyin bende minik hamsi yatırımcıyım balina değilim.

    Ben etkilemedim aldım ve düştü. 160 TAN ALANLAR GEÇMİŞ OLSUN HEPİMİZE.

    LÜTFEN KIRICI OLMAYIN TŞK EDERİM.


    İMKANIM BU ASGARİ BAĞLADIM.
    Geçmiş olsun. Merak ettiğim 160 dan alırken nasıl bir düşüncedeudiniz hocam? Yani kısa sürede 170 180 olur mu diye düşündünüz yoksa bir sene içinde ikiye üçe katlar diye mi? En azından geldiği yere yine gelir kısa sürede gelmese de gelir sanırım.
  • 30-01-2026, 23:01:48
    #31
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Merak ettiğim 160 dan alırken nasıl bir düşüncedeudiniz hocam? Yani kısa sürede 170 180 olur mu diye düşündünüz yoksa bir sene içinde ikiye üçe katlar diye mi? En azından geldiği yere yine gelir kısa sürede gelmese de gelir sanırım.
    Hocam herkes alıyor yarım x kazanırım sandım aldım ve son durum düşüşte.

    Hamsi olmak kazandırmazmış hocam Balina olup silip süpürenler varken vamsiye atık kırıntı da kalmaz ve balinaya yem olur misali 🫠🐟🦈 yeduler bizi hocam ham yaptılar 🙂 sağlık olsun diyip işlere dönüyorum. Hem asgari hem mobilden eve gelince pc den derken ne uyku ne düzen var ama sonunda illa başarı olucak inş gumus icin demiyorum mecbur mücadele etmek zorundayım.
  • 30-01-2026, 23:28:21
    #32
    Şuan -250k bekleyeceğiz sene sonu 200 lirayı geçer olarak düşünüyorum şuan 118 lira para oldukça almaya çalışıyorum sabredin ve hatta unutun
  • 30-01-2026, 23:46:51
    #33
    kerimkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan -250k bekleyeceğiz sene sonu 200 lirayı geçer olarak düşünüyorum şuan 118 lira para oldukça almaya çalışıyorum sabredin ve hatta unutun
    Sizede geçmiş olsun hocam 🫣-250k aboow
  • 31-01-2026, 02:15:47
    #34
    eğer acelesi yoksa dursun kenarda, sakın bozmayın hocam. En geç 2 aya geri yerine gelir diye düşünüyorum. Hele Trump amca savaş vb. bir açıklama yaparsa.
  • 31-01-2026, 07:53:37
    #35
    hocam yatırım demek yatırmak ve beklemek düşerde çıkarda ama uzun vadede üzmez o yüzden bakmayayacaksınz ihtiyac olan parayıda atmayacaksnz
  • 31-01-2026, 08:14:30
    #36
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yatırım demek yatırmak ve beklemek düşerde çıkarda ama uzun vadede üzmez o yüzden bakmayayacaksınz ihtiyac olan parayıda atmayacaksnz
    Kesinlikle öyle hocam 🙏