https://x.com/BullTheoryio/status/2017320000160453100
https://x.com/cubeb0/status/2017194675510423796
Sanırım zengin olamıyıcam battım aga
40
●2.750
- 30-01-2026, 22:46:01
- 30-01-2026, 22:50:14Geçmiş olsun. Merak ettiğim 160 dan alırken nasıl bir düşüncedeudiniz hocam? Yani kısa sürede 170 180 olur mu diye düşündünüz yoksa bir sene içinde ikiye üçe katlar diye mi? En azından geldiği yere yine gelir kısa sürede gelmese de gelir sanırım.ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 23:01:48Hocam herkes alıyor yarım x kazanırım sandım aldım ve son durum düşüşte.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hamsi olmak kazandırmazmış hocam Balina olup silip süpürenler varken vamsiye atık kırıntı da kalmaz ve balinaya yem olur misali 🫠🐟🦈 yeduler bizi hocam ham yaptılar 🙂 sağlık olsun diyip işlere dönüyorum. Hem asgari hem mobilden eve gelince pc den derken ne uyku ne düzen var ama sonunda illa başarı olucak inş gumus icin demiyorum mecbur mücadele etmek zorundayım. - 30-01-2026, 23:46:51Sizede geçmiş olsun hocam 🫣-250k aboowkerimkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2026, 02:15:47eğer acelesi yoksa dursun kenarda, sakın bozmayın hocam. En geç 2 aya geri yerine gelir diye düşünüyorum. Hele Trump amca savaş vb. bir açıklama yaparsa.
- 31-01-2026, 08:14:30Kesinlikle öyle hocam 🙏Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
