Geçmiş olsun. Merak ettiğim 160 dan alırken nasıl bir düşüncedeudiniz hocam? Yani kısa sürede 170 180 olur mu diye düşündünüz yoksa bir sene içinde ikiye üçe katlar diye mi? En azından geldiği yere yine gelir kısa sürede gelmese de gelir sanırım.
Hocam herkes alıyor yarım x kazanırım sandım aldım ve son durum düşüşte.
Hamsi olmak kazandırmazmış hocam Balina olup silip süpürenler varken vamsiye atık kırıntı da kalmaz ve balinaya yem olur misali 🫠🐟🦈 yeduler bizi hocam ham yaptılar 🙂 sağlık olsun diyip işlere dönüyorum. Hem asgari hem mobilden eve gelince pc den derken ne uyku ne düzen var ama sonunda illa başarı olucak inş gumus icin demiyorum mecbur mücadele etmek zorundayım.