• 30-01-2026, 00:31:58
    #19
    PREMIUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda herkes konu açıyor depresyondayım borçluyum vb insanında ister istemez morali bozuluyor bunları gördükçe
    aklı selim kaç kişi kaldık?
    aslında yorum yok
  • 30-01-2026, 00:59:03
    #20
    Ben de borca girmeye çalışıyom bi şekilde düzenli borca girmek daha mantıklı geliyor, sonumuz hayrola
  • 30-01-2026, 06:16:49
    #21
    tamda kendime bunu soruyordum selim kim dedi.
  • 30-01-2026, 10:39:47
    #22
    "Herkesin derdi farklı, kiminin ekmeği bayat, kiminin pırlantası ufak!.."
  • 30-01-2026, 14:31:06
    #23
    PREMIUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda herkes konu açıyor depresyondayım borçluyum vb insanında ister istemez morali bozuluyor bunları gördükçe
    aklı selim kaç kişi kaldık?
    Kim? Selim mi? tanıyorum arkadaşım olur borcu harcı yoktur işinde gücünde iyi biridir.
  • 30-01-2026, 19:23:00
    #24
    burdayız.
  • 30-01-2026, 19:32:13
    #25
    Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uzaylıyım valla, kaçtır söylüyorum kimse inanmıyor bana. 😔
    Kpax e de inanmadılar ama sonunda ne oldu
  • 30-01-2026, 20:41:51
    #26
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmıyoruz diye derdimiz yok sanıyorlar Derdimi anlatsam millet kederden üyeliğini siler hahahah
    tam yerinde bir söz olmuş hocam