• 27-01-2026, 19:47:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aracımı yaklaşık 7-8 ay önce sattım
    Üzerinden 2 ay geçtikten sonra eve trafik cezası geldi
    Ödemeye postaneye gittiğimde sistemde gözükmüyor ama beyan ile ödeyebilirsiniz dedi
    Dedim sistemde gözükmüyor ise ödemiş olma ihtimalim olabilir mi ?
    Evet olabilir dedi
    Bende daha önce de ceza sürekli yediğim için ödediğim ceza mı değil mi bilmiyorum

    bir polise sorgulattır istersen dedi
    Ceza e devlet vs gözükmüyor sadece ceza kağıdı var elimde
    Bunu net sorgulayabilip akıbetini en doğru nerden öğrenebilirim. BilenlerKonuya lütfen
  • 27-01-2026, 19:47:30
    #2
    Edevlete girin trafik cezası yazın çıkar.
  • 27-01-2026, 19:48:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edevlete girin trafik cezası yazın çıkar.
    Konuda olayı anlattım
  • 27-01-2026, 19:50:15
    #4
    Hocam herhangi bir mobil banka uygulamasından beyan ile öde diyerek ödemeye çalışın en son aşamada ceza tutarı çıkarsa ödenmemiştir zaten faize binmiş çıkar bu sekılde deneyin
  • 27-01-2026, 19:50:22
    #5
    Leo Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda olayı anlattım
    Pardon. e devlet ile internet vergi dairesine girin oradan bakın. Orada varsa vardır, yoksa yoktur.
  • 27-01-2026, 20:49:02
    #6
    Hocam gib'e bakın vergi cezası olarak düşmüştür. Düşmemişse https://dijital.gib.gov.tr/hizliOdemeler/MTVTPCOdeme burdan sorgulayın. Burdanda çıkmazsa büyük olasılıkla ceza yoktur. En yakın trafil şubeye gidin veya arayın öyle bi sorgulattırın