Aracımı yaklaşık 7-8 ay önce sattım
Üzerinden 2 ay geçtikten sonra eve trafik cezası geldi
Ödemeye postaneye gittiğimde sistemde gözükmüyor ama beyan ile ödeyebilirsiniz dedi
Dedim sistemde gözükmüyor ise ödemiş olma ihtimalim olabilir mi ?
Evet olabilir dedi
Bende daha önce de ceza sürekli yediğim için ödediğim ceza mı değil mi bilmiyorum
bir polise sorgulattır istersen dedi
Ceza e devlet vs gözükmüyor sadece ceza kağıdı var elimde
Bunu net sorgulayabilip akıbetini en doğru nerden öğrenebilirim. BilenlerKonuya lütfen
Adıma Trafik Cezam Var Mı ? nasıl öğrenebilirim
5
●138
- 27-01-2026, 19:47:01Üyeliği durduruldu
- 27-01-2026, 19:48:13Üyeliği durdurulduKonuda olayı anlattımVovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2026, 19:50:22Pardon. e devlet ile internet vergi dairesine girin oradan bakın. Orada varsa vardır, yoksa yoktur.Leo Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2026, 20:49:02Hocam gib'e bakın vergi cezası olarak düşmüştür. Düşmemişse https://dijital.gib.gov.tr/hizliOdemeler/MTVTPCOdeme burdan sorgulayın. Burdanda çıkmazsa büyük olasılıkla ceza yoktur. En yakın trafil şubeye gidin veya arayın öyle bi sorgulattırın