Aracımı yaklaşık 7-8 ay önce sattım
Üzerinden 2 ay geçtikten sonra eve trafik cezası geldi
Ödemeye postaneye gittiğimde sistemde gözükmüyor ama beyan ile ödeyebilirsiniz dedi
Dedim sistemde gözükmüyor ise ödemiş olma ihtimalim olabilir mi ?
Evet olabilir dedi
Bende daha önce de ceza sürekli yediğim için ödediğim ceza mı değil mi bilmiyorum

bir polise sorgulattır istersen dedi
Ceza e devlet vs gözükmüyor sadece ceza kağıdı var elimde
Bunu net sorgulayabilip akıbetini en doğru nerden öğrenebilirim. BilenlerKonuya lütfen