Almıyorum demek bu kadar zor mu? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Almıyorum demek bu kadar zor mu?
27
●
1.242
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Almıyorum demek bu kadar zor mu?
1
2
3
4
25-01-2026, 17:37:25
#28
lin10coln
2 tl facebok satiyordum birine 100 adet verdim.1 hafta yazmadim 1 hafta sonra dondu bana islerinin oldugunu soyledi.ve bana 2 tlye satmis oldugum faceyi 300 tl nasil satilacagina kadar ogretti ogretti sagolsun.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler