• 23-01-2026, 20:20:33
    #19
    Web Mobil Yazılım Hizmeti
    Ödeme almadan işlem yapmayın hocam en azıdan kısmi ödeme iki taraf içinde güven oluşturur
  • 23-01-2026, 20:42:43
    #20
    Maalesef çok var böylesi kimisi ödeme bilgisi isteyip IBAN atınca kayboluyor.
  • 23-01-2026, 20:59:06
    #21
    1 aydır hesap alacak olan müşterim var 2-3 güne bir merhaba yazıp yazıp duruyor ilerleyemedik daha
  • 23-01-2026, 23:33:06
    #22
    hocam hali hazırda alıcılarınız var zaten ne dü belirsiz kişiler için gece uykusuz kalmaya değer mi? Madem uykusuz kalacaksınız parayı peşin alırım dersin ve sabahta teslimatı yaparsın bunda ayıp birşey yok kendini garanti altına almış oluyorsun.
  • 24-01-2026, 00:21:04
    #23
    Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hali hazırda alıcılarınız var zaten ne dü belirsiz kişiler için gece uykusuz kalmaya değer mi? Madem uykusuz kalacaksınız parayı peşin alırım dersin ve sabahta teslimatı yaparsın bunda ayıp birşey yok kendini garanti altına almış oluyorsun.
    Kız arkadaşıma hediye alacaktım, onun nakitini önceden halletmiş olurum kafam rahat olur diyeydi 😄
  • 24-01-2026, 11:39:18
    #24
    Zor, çok zor. Sırf bu yüzden her şeyi alıyorum :d
  • 24-01-2026, 17:48:10
    #25
  • 25-01-2026, 00:19:00
    #26
    Bu da bir tecrübe olmuş size hocam. Parayı alsaydınız o uykusuz kalırdı
  • 25-01-2026, 00:27:30
    #27
    Öyle mi olmuş?

    Hocam insanlar sevmiyor, almıyorum demeyi.
    Domaine 30K teklif verdi, hocam yok vergi borcu, yok şu bu dedi gitti.