
Emek baltalamak artık bu kadar kolay mı?
8
●382
- 23-01-2026, 13:09:14Ben 19 yaşında zorbela kendimce yüksek mebla yatırımlarla işletme kurmuşum, benim 160 küsür takipçili sayfamdan bile prim çekmeye çalışıyorlar. Artık ne diyeceğimi şaşırdım, ticaretin iyisi kötüsü olmaz da bu kadarı da olamaz herhalde. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada eskiden serüvenimi anlattığım konu açmıştım acaba tekrar açsam mı?

- 23-01-2026, 13:12:11Nasıl bi yazılım yapmışlar post çıkar çıkmaz yorum yapmışlardı Çekici hizmeti gönderisi takipçisi vs de çok az garip valla

- 23-01-2026, 13:13:37Galiba hesapları flaglendi beni engellediler mi diye diğer hesaplardan da baktım ama hesap gitmişArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 23-01-2026, 13:14:47Hesapları aktif bizim gönderide yorumları duruyorBorakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2026, 14:20:27Takma böyle şeyleri çok yorulursun. Engelle geç.
- 23-01-2026, 15:36:26Hocam bunlara cevap yazmanız hiçbir işe yaramaz yüzlerce hesapla yapıyorlar bu işi sisteme bağlı hesaplar. Sizin yazdığınız yorumu görmüyorlar bile boşuna uğraşmayın bunlarla

