• 23-01-2026, 13:09:14
    #1
    Ben 19 yaşında zorbela kendimce yüksek mebla yatırımlarla işletme kurmuşum, benim 160 küsür takipçili sayfamdan bile prim çekmeye çalışıyorlar. Artık ne diyeceğimi şaşırdım, ticaretin iyisi kötüsü olmaz da bu kadarı da olamaz herhalde. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada eskiden serüvenimi anlattığım konu açmıştım acaba tekrar açsam mı?

  • 23-01-2026, 13:12:11
    #2
    Nasıl bi yazılım yapmışlar post çıkar çıkmaz yorum yapmışlardı Çekici hizmeti gönderisi takipçisi vs de çok az garip valla
  • 23-01-2026, 13:12:53
    #3
    Hocam yapan size spesifik yapmamıştır bu yorum botları genelde hesap seçmiyor.
  • 23-01-2026, 13:13:37
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bi yazılım yapmışlar post çıkar çıkmaz yorum yapmışlardı Çekici hizmeti gönderisi takipçisi vs de çok az garip valla
    Galiba hesapları flaglendi beni engellediler mi diye diğer hesaplardan da baktım ama hesap gitmiş
  • 23-01-2026, 13:14:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    her şey ölür sinyal ölmez. gerçek bi sinyalci hiçbir şeyden mahcubiyet duymaz. utanmaz söz konusu paraysa asla utanmaz
  • 23-01-2026, 13:14:47
    #6
    Borakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba hesapları flaglendi beni engellediler mi diye diğer hesaplardan da baktım ama hesap gitmiş
    Hesapları aktif bizim gönderide yorumları duruyor
  • 23-01-2026, 13:17:02
    #7
    genç kardeşim hayat acımasız,,kural yok,,zamanla anlarsın,,bu tür şeylere takılma,,çalışmaya devam
  • 23-01-2026, 14:20:27
    #8
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Takma böyle şeyleri çok yorulursun. Engelle geç.
  • 23-01-2026, 15:36:26
    #9
    Hocam bunlara cevap yazmanız hiçbir işe yaramaz yüzlerce hesapla yapıyorlar bu işi sisteme bağlı hesaplar. Sizin yazdığınız yorumu görmüyorlar bile boşuna uğraşmayın bunlarla