Ben 19 yaşında zorbela kendimce yüksek mebla yatırımlarla işletme kurmuşum, benim 160 küsür takipçili sayfamdan bile prim çekmeye çalışıyorlar. Artık ne diyeceğimi şaşırdım, ticaretin iyisi kötüsü olmaz da bu kadarı da olamaz herhalde. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada eskiden serüvenimi anlattığım konu açmıştım acaba tekrar açsam mı?