Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz?
27
●
1.216
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz?
1
2
3
4
22-01-2026, 11:10:19
#19
Sceptre
sert sert cevaplar veriyorum kırbaçlamadığım kalıyor tek
22-01-2026, 12:39:01
#20
berkayonn
22-01-2026, 12:44:43
#21
mistarin
Üyeliği durduruldu
bende niye böyle çıktı hepinizde robot
22-01-2026, 13:14:15
#22
zurbahan
bende de robot çıkmadı.
22-01-2026, 13:22:59
#23
ademsahin
22-01-2026, 13:42:35
#24
sakalper
Lareda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Terminatöre döndüğünde junior gptler peşinize düşebilir
WD-40 İkram eder çözeriz
22-01-2026, 15:19:14
#25
Segkrc
Ben yapmıyım kendini köle, beni de elinde kırbaçlı sahip olarak çizebilir
22-01-2026, 22:39:27
#26
Linux
iyisite.NET
22-01-2026, 23:17:49
#27
Omertrpll
Ben fazla nazik davranıyorum galiba kankama 😅
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler