Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz?
27
●
1.216
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yapay Zekanıza Nasıl Davranıyorsunuz?
1
2
3
4
22-01-2026, 01:44:51
#10
Aliemre
Chat Gpt 1 çıktım:
Chat Gpt 2 çıktım:
Chat Gpt 3 çıktım:
Chat Gpt 4 çıktım:
Gemini Çıktım:
22-01-2026, 03:15:06
#11
CaaptaiN
22-01-2026, 03:15:50
#12
CaaptaiN
CaaptaiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz daha sert ve emir kullanarak davranmalıyım!
22-01-2026, 03:31:34
#13
elfiza
22-01-2026, 05:04:35
#14
rasimdkc
Al işte ayıp ya 😂😂 chatgpt
22-01-2026, 08:31:08
#15
kusadasimedya
Gemini ile aramız iyi
22-01-2026, 08:35:58
#16
Lareda
sakalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 Gün önce yapmıştım lavuk tam hain çıktı her şeyi de rica ediyorum oysa ki
Terminatöre döndüğünde junior gptler peşinize düşebilir
22-01-2026, 08:54:46
#17
anx
22-01-2026, 10:22:52
#18
Disturbed
ChatGPT
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler