• 26-09-2009, 23:23:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.

    Bu gün HatipEr ile konuşurken webmaster maaşı ile geçinemiyoruz dedik ve bizimle aynı kaderi paylaşanları bir araya toplamak hem de muhabbet amaçlı olarak Facebook'ta bir grup açtık Grubun Adı "Webmaster Maaşı İle Geçinilmiyor Diyenler" Hepinizi bekleriz

    Grup linki: http://www.facebook.com/group.php?gi...4957277&ref=nf
  • 26-09-2009, 23:24:58
    #2
    İlginç
  • 26-09-2009, 23:29:20
    #3
    Tüm Webmaster parası ile geçinemeyen Can Webmaster arkadaşlarımızı bekleriz.
    Yenilik Bizim İşimiz..
  • 26-09-2009, 23:32:14
    #4
    birisi kulağımı çok kötü çınlattı ve burdayım
  • 26-09-2009, 23:34:43
    #5
    bazılarımıza hayli hayli yetiyor
  • 26-09-2009, 23:56:13
    #6
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazılarımıza hayli hayli yetiyor
    Hocam sen köşelik olmuşa benziyorsun senide bekleriz hocam az tiyo verirsin:d
  • 29-09-2009, 05:44:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Netten kazadıgım parayla telekom faturası oderken çok uyuz oluyorum yaw
  • 29-09-2009, 13:10:31
    #8
    webmaster maaşıyla geçinemiyorsunuz diye grup açmayın, sendika kurun.
  • 29-09-2009, 13:26:25
    #9
    hep içe hep içe