Konu
Webmaster Maaşı İle Geçinilmiyor Diyenler Grubu (Facebook)
29-09-2009, 13:10:31
#8
deli dana
webmaster maaşıyla geçinemiyorsunuz diye grup açmayın, sendika kurun.