Merhaba arkadaşlar.

Bu gün HatipEr ile konuşurken webmaster maaşı ile geçinemiyoruz dedik ve bizimle aynı kaderi paylaşanları bir araya toplamak hem de muhabbet amaçlı olarak Facebook'ta bir grup açtık Grubun Adı "Webmaster Maaşı İle Geçinilmiyor Diyenler" Hepinizi bekleriz

Grup linki: http://www.facebook.com/group.php?gi...4957277&ref=nf