• 20-01-2026, 16:15:48
    #1
    3+1 130 metrekare ev. Doğalgaz mahalleye gelmediği için sobayla ısınan, arada bir klimanın sıcak modunu açtığımız, 2 günde bir toplasan 3 saat yanmayan elektrikli soba ve her evde olduğu gibi beyaz eşya (buzdolabıdır makinedir vs.) Fatura tam 9350 TL geldi. Yav sanayi mi işletiyoruz bu nasıl fatura? Müşteri hizmetlerini arayıp sorduk epey bir şeyler saydı bir limit varmış o limiti aştığımız için fazla ödeyecekmişiz. Yani limiti 5 lira aşsan fatura 2 katına mâl olacak diyor. Ne bu arkadaş normal mi bu? Söyleyecek söz yok...

  • 20-01-2026, 16:18:12
    #2
    Hesaplayın, yanlış varsa ödeyip itiraz edin hocam bir yanlış var gibi duruyor. Ha normalde de pahalı ama bu bambaşka olmuş
  • 20-01-2026, 16:47:21
    #3
    Hocam bana da 2800küsür geldi devlet desteğiyle 1500küsür liraya düşmüş, ama tüketim olarak baktığımda benim 3 katım kullanmışsınız, bizde sürekli klima açık veito 40derecede, kurutma makinası falanda var aktif sürekli. bence sizin evde yada cihazlarda bir sıkıntı var, tüketiminiz çok fazla