Hocam bana da 2800küsür geldi devlet desteğiyle 1500küsür liraya düşmüş, ama tüketim olarak baktığımda benim 3 katım kullanmışsınız, bizde sürekli klima açık veito 40derecede, kurutma makinası falanda var aktif sürekli. bence sizin evde yada cihazlarda bir sıkıntı var, tüketiminiz çok fazla