R10 Bakım Tasarımı Hoş Olmuş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Bakım Tasarımı Hoş Olmuş
8
●
352
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Bakım Tasarımı Hoş Olmuş
16-01-2026, 20:33:54
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Yapay zekadan yapılmış muhtemelen fakat hoş ve tatlı gözüküyor.
Daha az görmek dileğiyle.
16-01-2026, 20:36:34
#2
invictus
1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
Anlık yapılmış muhtemelen, tatlı duruyor
Ama dediğiniz gibi, umarım daha az görürüz
16-01-2026, 20:37:29
#3
Saitama
Kişisel Rütbe
bana bolt.new tasarımı gibi geldi aynı tonu kullanıyor
16-01-2026, 20:39:43
#4
_Forbidden_
Sanırım ai ile yapılmış güzel duruyor.
16-01-2026, 20:42:10
#5
X6 Yazılım
Yazılım, Hosting & Domain
16-01-2026, 20:46:34
#6
Jonezz
16-01-2026, 20:50:34
#7
Alengirik
az göreriz inşallah hocam
16-01-2026, 20:52:01
#8
mertcangokgoz
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana bolt.new tasarımı gibi geldi aynı tonu kullanıyor
new değilde bunu genelde bolt.diy kullanıyor birde lovable ın open source olanı aynı çıktıyı veriyor.
AI ile çok uğraştık kafayı'da yiyo olabiliriz
16-01-2026, 20:54:57
#9
Saitama
Kişisel Rütbe
mertcangokgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
new değilde bunu genelde bolt.diy kullanıyor birde lovable ın open source olanı aynı çıktıyı veriyor.
AI ile çok uğraştık kafayı'da yiyo olabiliriz
artık tasarımdan anlıyoz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler