• 26-09-2009, 13:14:02
    #1
    Balıkesir / Bandırma ya üniversiteye gitmek üzere bugün 18:30 da istanbuldan Ailemden ... Sevdiklerimden ayrılıyorum..

    Çok zor geliyor ya Ailenin tek çocuğuyum ağabeyim 8 yıl önce vefat ettiği için herşeyleri ben oldum aşırı şekilde aileme bağlıyım





  • 26-09-2009, 13:15:41
    #2
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Güle güle, umarım herşey planladığın gibi olur.
  • 26-09-2009, 13:17:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar hocam, umarım hayırlısıyla okulunu bitirir tekrar ailenin yanına dönersin...
  • 26-09-2009, 13:18:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar kardeşim, İstanbul 'dan ayrılmak ölüm gibi valla

    Ben memlekete yazın geliyorum yine üzülüyorum, İstanbul aşktır.
  • 26-09-2009, 13:58:35
    #5
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balıkesir / Bandırma ya üniversiteye gitmek üzere bugün 18:30 da istanbuldan Ailemden ... Sevdiklerimden ayrılıyorum..
    Çok zor geliyor ya Ailenin tek çocuğuyum ağabeyim 8 yıl önce vefat ettiği için herşeyleri ben oldum aşırı şekilde aileme bağlıyım

    Allah başka türlü ayrılık vermesin kardeş.Yolun açık olsun
  • 26-09-2009, 14:10:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yolunda bahtında açık olsun fazla özletme kendini
  • 26-09-2009, 15:12:16
    #7
    yolun açık olsun kısa sürede dönersin inşallah
  • 26-09-2009, 23:45:13
    #8
    teşekkür ederim arkadaşlar.

    Balıkesir' de Bandırma' dayım şuanda aparttaki odama yerleştim
    Umarım sevebilirim burayı