Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balıkesir / Bandırma ya üniversiteye gitmek üzere bugün 18:30 da istanbuldan Ailemden ... Sevdiklerimden ayrılıyorum..
Çok zor geliyor ya Ailenin tek çocuğuyum ağabeyim 8 yıl önce vefat ettiği için herşeyleri ben oldum aşırı şekilde aileme bağlıyım

Allah başka türlü ayrılık vermesin kardeş.Yolun açık olsun