• 15-01-2026, 17:11:45
    #1
    Biraz önce yurt dışı telefon numarası ile arandım. *ç r10cular diyerek başlayarak herif hangi kafadaysa artık küfürler saydırmaya başladı ( kendisini tanımıyorum bile) hayır bu kadar mı boşsun? bu kadar mı? haysiyetsizsin arkandan sövülmesini bu kadar mı seviyorsun! numarayı emniyete bildirdim gerekli işlemleride sağlayacağım. Bu platform sayesinde onlarca kişi evine ekmek götürüyor ama bazı kansızlar herkesi kendileri gibi boş zannediyor! telefon numaraları profilden alınırken kimlik doğrulaması yapılması gerektiğini düşünüyorum sayın moderatörlerinde bu konu hakkında gerekli aksiyon alması adına önerim budur.

    İnsan gibi ticaretini yapan tüm herkese selamlar sevgiler
  • 15-01-2026, 17:14:39
    #2
    Profilinizi dışarıya kapatın bir nebze önüne geçersiniz, moderatörlerin de yapabileceği bir şey yok maalesef
  • 15-01-2026, 17:20:34
    #3
    Belli ki basit yaşantısından sıkılmış az buz heyecan arıyor, küfür ediyor ama sadece küfür ediyor. Şahsım adına bana edilen oyunlar da vs. bir ton küfür oldu, ama sadece küfür oldu, başka da hiç bir şey olmadı.

    Küfür dediğimiz yapıları kâle almamayı çoooktan çözdüm, karşı taraf küfür ettiği ile kalıyor, kendisini tatmin edemiyor, bir şekil de boğuluyor, çok berbat bir durum onlar için. Ama kelimeler den oluşan anlamsız bir yaşantıdan ibaret.

    Ama şikayet etmekte çocuk oyuncağı, şikayet edin bulunursa iyi bir beleş tazminat alırsınız, bir de üstüne itibarı zedelenir (Var ise....)
  • 15-01-2026, 17:20:42
    #4
    Üstteki arkadaşın dediği gibi, r10'daki en doğru hareketlerden biri, profili dışarıya gizlemektir.
  • 15-01-2026, 17:24:24
    #5
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli ki basit yaşantısından sıkılmış az buz heyecan arıyor, küfür ediyor ama sadece küfür ediyor. Şahsım adına bana edilen oyunlar da vs. bir ton küfür oldu, ama sadece küfür oldu, başka da hiç bir şey olmadı.

    Küfür dediğimiz yapıları kâle almamayı çoooktan çözdüm, karşı taraf küfür ettiği ile kalıyor, kendisini tatmin edemiyor, bir şekil de boğuluyor, çok berbat bir durum onlar için. Ama kelimeler den oluşan anlamsız bir yaşantıdan ibaret.

    Ama şikayet etmekte çocuk oyuncağı, şikayet edin bulunursa iyi bir beleş tazminat alırsınız, bir de üstüne itibarı zedelenir (Var ise....)
    İnanın bende çok takılmıyorum ama itibarı olan insan sizinde dediğiniz gibi zaten yapmaz.

    Allah hepimizi güzel insanlarla karşılaştırsın.
  • 15-01-2026, 17:33:46
    #6
    Software Developer
    Arayan numara birleşik Arap emirliklerinden miydi?
  • 15-01-2026, 17:35:03
    #7
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayan numara birleşik Arap emirliklerinden miydi?
    +1 600'lü bir şeydi hocam