Belli ki basit yaşantısından sıkılmış az buz heyecan arıyor, küfür ediyor ama sadece küfür ediyor. Şahsım adına bana edilen oyunlar da vs. bir ton küfür oldu, ama sadece küfür oldu, başka da hiç bir şey olmadı.

Küfür dediğimiz yapıları kâle almamayı çoooktan çözdüm, karşı taraf küfür ettiği ile kalıyor, kendisini tatmin edemiyor, bir şekil de boğuluyor, çok berbat bir durum onlar için. Ama kelimeler den oluşan anlamsız bir yaşantıdan ibaret.

Ama şikayet etmekte çocuk oyuncağı, şikayet edin bulunursa iyi bir beleş tazminat alırsınız, bir de üstüne itibarı zedelenir (Var ise....)