• 03-01-2026, 02:39:00
    #1
    edit
  • 03-01-2026, 02:49:00
    #2
    15 yıl önce arıyorduk ogame scripti indirip editleyip kendi oyunumuz yapalım diyorduk 15 yıl geçti hala bu düşünce var bi ara ne modaydı bu konu duygulandım...

    Başarılar dilerim ama antigraviti, cursor, üzerinden denenebilir hazır bazı dosyaları eksik olan scriptler vardır. Eskiden tekrar güncel dosyalar varsa onlar üzerinden analiz yapılıp düzeltilebilir
  • 03-01-2026, 02:50:04
    #3
    Metinkilinc44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıl önce arıyorduk ogame scripti indirip editleyip kendi oyunumuz yapalım diyorduk 15 yıl geçti hala bu düşünce var bi ara ne modaydı bu konu duygulandım...

    Başarılar dilerim ama antigraviti, cursor, üzerinden denenebilir hazır bazı dosyaları eksik olan scriptler vardır. Eskiden tekrar güncel dosyalar varsa onlar üzerinden analiz yapılıp düzeltilebilir
    Kullandığım scriptte bug yok ama çok eski düz php. Sadece bug ve eksik yok.
    Onun alt yapısı ile tasarımı değiştirebilirim orjinal ogameye benzeterek aslında.
  • 03-01-2026, 02:51:50
    #4
    motoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığım scriptte bug yok ama çok eski düz php. Sadece bug ve eksik yok.
    Onun alt yapısı ile tasarımı değiştirebilirim orjinal ogameye benzeterek aslında.
    Valla ben oyunu bile hatırlamıyorum o kadar unuttum sadece konuyu görünce gerçekten mazi geldi aklımda 15 20 yıl önce aynı hayalleri bende kuruyordu o zamanın teknolojisi zordu ama şu anda ai var ve en önemlisi birden fazla dosyayı tek tek analiz edip kendi düzenliyor bi şansın olabilir
  • 03-01-2026, 02:53:37
    #5
    Metinkilinc44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben oyunu bile hatırlamıyorum o kadar unuttum sadece konuyu görünce gerçekten mazi geldi aklımda 15 20 yıl önce aynı hayalleri bende kuruyordu o zamanın teknolojisi zordu ama şu anda ai var ve en önemlisi birden fazla dosyayı tek tek analiz edip kendi düzenliyor bi şansın olabilir
    Bu işe girişebilecek full stack yazılımcı ve grafikçiler v.s. var mıdır.
  • 03-01-2026, 03:15:12
    #6
    Siteye girince 2010’a isinlanmis gibi hissettim ne yalan soyleyeyim sasirdim oynayan var mi hala bunlari? Script sorunsuzsa bir web tasarimciyla anlasin halleder zor bir sey degil mobil uyumlu hale getirir en azindan
  • 03-01-2026, 03:19:54
    #7
    Tuco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye girince 2010’a isinlanmis gibi hissettim ne yalan soyleyeyim sasirdim oynayan var mi hala bunlari? Script sorunsuzsa bir web tasarimciyla anlasin halleder zor bir sey degil mobil uyumlu hale getirir en azindan
    Script sorunsuz ama çok eski kaldı. En azından 10 yıldan fazladır bu script üzerindeyim bir sıkıntı çıkmadı, çıkanları düzelttik.
  • 03-01-2026, 06:46:23
    #8
    motoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script sorunsuz ama çok eski kaldı. En azından 10 yıldan fazladır bu script üzerindeyim bir sıkıntı çıkmadı, çıkanları düzelttik.
    web tasarımcı birini bulun halleder görselliği, dediğiniz fiyatlar çok yüksek kaçıyor bence daha uyguna halledilir. yanlız merak ettim gerçekten oynayan var mı?
  • 03-01-2026, 06:48:25
    #9
    Tuco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web tasarımcı birini bulun halleder görselliği, dediğiniz fiyatlar çok yüksek kaçıyor bence daha uyguna halledilir. yanlız merak ettim gerçekten oynayan var mı?
    Evet var oynayan