Tuco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteye girince 2010’a isinlanmis gibi hissettim ne yalan soyleyeyim sasirdim oynayan var mi hala bunlari? Script sorunsuzsa bir web tasarimciyla anlasin halleder zor bir sey degil mobil uyumlu hale getirir en azindan
Script sorunsuz ama çok eski kaldı. En azından 10 yıldan fazladır bu script üzerindeyim bir sıkıntı çıkmadı, çıkanları düzelttik.