• 02-01-2026, 15:05:16
    #10
    Kimsenin kimseyi kırmasına gerek yok, herkesin fikri var kimseyi ikna etmeye çalışmanin anlamı yok.

    Aslinda uzun şeyler yazacaktım ama şu cümlen tartışılacak bir şey olmadığını gösteriyor.

    ---uluslar arası sivil bir organizasyonda katliam yaptığında - -

    Ne güzel ya adamların topraklarını isgal et, bebeklerini çocuklarını öldür, kadınlarına tecavüz et yıllarca, emeklerini tarlalarıni çal, evlerine girip burası artık benim yerleşimciyim de yaptığın hırsızlığa, sonra yine onların elinden çaldığın topraklarında festival ver eğlen adamlar gelip vurunca masumlar öldü diye feryat figan et. Bununla da kalma ordan kaçan kendi halkını da Hannibal kanunların gereği kendi helikopterlerinden ateşlerinle öldür. Bizde sagcisi solcusu demeden bunların degirmenlerine su taşıyanlari kendi olçümüzde eleştirip ortaya doktugumuz için ne onculuğumuz ne bunculuğumuz kalsın. Boykot kişisel bir karardır kardeşim kimse sana niye içiyorsun demediği gibi sizinde içmeyene hükmünüz geçmez.

    Saygılar.
  • 02-01-2026, 15:52:46
    #11
    gkhn5858 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin kimseyi kırmasına gerek yok, herkesin fikri var kimseyi ikna etmeye çalışmanin anlamı yok.

    Aslinda uzun şeyler yazacaktım ama şu cümlen tartışılacak bir şey olmadığını gösteriyor.

    ---uluslar arası sivil bir organizasyonda katliam yaptığında - -

    Ne güzel ya adamların topraklarını isgal et, bebeklerini çocuklarını öldür, kadınlarına tecavüz et yıllarca, emeklerini tarlalarıni çal, evlerine girip burası artık benim yerleşimciyim de yaptığın hırsızlığa, sonra yine onların elinden çaldığın topraklarında festival ver eğlen adamlar gelip vurunca masumlar öldü diye feryat figan et. Bununla da kalma ordan kaçan kendi halkını da Hannibal kanunların gereği kendi helikopterlerinden ateşlerinle öldür. Bizde sagcisi solcusu demeden bunların degirmenlerine su taşıyanlari kendi olçümüzde eleştirip ortaya doktugumuz için ne onculuğumuz ne bunculuğumuz kalsın. Boykot kişisel bir karardır kardeşim kimse sana niye içiyorsun demediği gibi sizinde içmeyene hükmünüz geçmez.

    Saygılar.
    Yaser Arafat'a en büyük desteği dinciler vermedi. O zamanın canlı şahidi benim. El-Fetih'in dağıtılmasında en büyük katkıyı israil ve dinciler verdi. El-Fetih zamanında israil yine insan öldürüyordu ama bu denli cüretkar olamıyordu. mossad ve dinciler desteğiyle hamas peydahlandı. Çünkü israil ilerleyen yıllarda gerçek ve büyük askeri harekatın önünü açmak ve yahudi dincilerin takıntılarını gerçekleştirmek istiyordu. Bunu yapmanın en kolay yolu düşmanı terörize hale getirmek ve uluslararası alanda bu durumu görünür kılmaktı.

    O katliam İsrail'in Filistin ve Gazze'ye saldırısı için planlı bir anahtardı. El-kassam içindeki mossad güdümlü elemanlar kullanıldı. Her ne kadar liderleri öldürülse de Hamas'ın siyasi kanadında El-kassam'ın 2. düğümde mossad'ın emrinde olduğunu düşünüyorum. Böylece İsrail saldırıyı başlatmak için uluslar arası alanda mütekabiliyet hakkı kazanmış oldu. Buna sevinmek veya bu saldırıyı haklı bulmak kimin ne için yaptığını görürken mümkün mü? Işid'li Eş-Şara Mossad güdümlü değil diyebilir misin? Bu coğrafya gece kurtla avlanıp gündüz çobanla ekmek yiyen köpekler yüzünden bu hale geldi.

    Eğer hem israil'le işbirliği içinde olanları hem coca-colayı boykot ediyorsan ve coca-colayı sadece dini hassasiyetle değil ülke kaynaklarını sömürdüğü için de protesto ediyorsan benim açımdan samimisindir. Aksi durumda benim açımdan suç ortağı ve vicdanını rahatlatmaya çalışan birisindir. Çoğunluk bu şekilde olduğu için tepkimiz bu ikircikli duruma. Bu tepkiyi görünce yadırgamaman gerekir. "Takmamız"ın tüm nedeni bu. İkircikli olanların bu tavrı hem komik hem acınası hem sinir bozucu geliyor.
  • 02-01-2026, 16:03:30
    #12
    boykot felan gram umurumda değil bu ülkenin anadolunun saf evladının bu yaz sokakta kalarak öldüğünü gördüm önce benim insanım önemli cola almadıgında benim insanım işsiz kalıyorsa alırım o kolayı içerim
  • 02-01-2026, 16:40:12
    #13
    coco cola candir